reklamy

Więcej o:

reklamy

  • Komisja Etyki Reklamy: reklama z hasłem "Lodzika nie będzie" jest seksistowska

    już na zarzuty, które uznała Komisja Etyki Reklamy. Celem firmy nie było przedstawienie treści dyskryminujących ze względu na płeć. Natomiast zdjęcia ponętnej kobiety nie są seksistowskie, a jedynie ukazują piękno kobiecego ciała - twierdzą przedstawiciele firmy. KER uznała skargę na reklamę jogurtu Loveyo

  • Odbiorcy zmęczeni reklamami

    Ulubiony serial bez reklam? W Polsce to brzmi jak bajka, ale amerykańscy reklamodawcy już zaczynają eksperymentować. Nie oznacza to, że w trakcie takiego serialu do widza nie dociera przekaz komercyjny. Wręcz przeciwnie - produkty i usługi pojawiają się na ekranie. W ciągu ostatnich kilku miesięcy

  • Drugie życie reklamy

    Dyskusja między stacjami telewizyjnymi a reklamodawcami trwa od niemal siedmiu lat, kiedy na rynku pojawiło się TiVo, pionier nagrywarek z twardym dyskiem umożliwiających przewijanie reklam (wystarczy nacisnąć guzik na pilocie, by nagrany program przewinąć do przodu o 30 sekund). Dziś firmy płacą

  • Nałęczów miastem bez reklam

    Władze miasta apelują do właścicieli reklam, tłumaczą że reklamy jedynie zaśmiecają i wprowadzają chaos. Dla turystów ma być za to wydrukowany, wielojęzyczny informator dostępny w każdym punkcie Nałęczowa. Zdaniem burmistrza brak reklam spowoduje też lepszy kontakt turystów z mieszkańcami

  • Nie będzie omijania reklam w telewizji

    Sergey Chernysh, 32-letni informatyk z Oak Hill w stanie Virginia, jest wiernym fanem TiVo. - Odkąd mam w domu to urządzenie, praktycznie nie oglądam reklam. Zresztą w ogóle rzadko oglądam programy wtedy, gdy są nadawane. Nagrywam niektóre i oglądam po pracy - mówi Chernysh, trzymając w ręce pilota

  • Dlaczego Polacy nie lubią reklam?

    boleśnie takiego spotu w przerwie romantycznego filmu, nie daj Boże puszczonego jeszcze w porze kolacji? Cóż, środki na rozmaite ludzkie dolegliwości istnieją i mogą domagać się zauważenia przez ogół, ale czy trzeba je sprzedawać w tak bezpośredni sposób? Czy można się dziwić, że reklamy wkurzają Polaków

  • Głośne reklamy irytują widza

    się, że niespodziewane zwiększanie natężenia dźwięku przy nadawaniu reklam w przerwie programu stanowi naruszenie prywatności telewidzów" - czytamy w liście, który Rzecznik Praw Obywatelskich wysłał w zeszłym tygodniu do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji. Rzecznik podkreśla, że skaczący dźwięk zmusza widza

  • Oglądaj reklamy, rozmawiaj za darmo

    Amerykański oddział operatora komórkowego Virgin Mobile planuje nietypową promocję: właściciel komórki, który poświęci 30 sekund na obejrzenie reklamy, dostanie w zamian minutę na rozmowy. W ciągu miesiąca może w ten sposób zgarnąć do 75 darmowych minut. Program nazywa się SugarMama i ma ruszyć 14

  • Rynek reklamy ma się dobrze

    przychody reklamowe ogółem mają wzrosnąć o 10,2 proc., w przyszłym - o 7,1 proc. Zdaniem ekspertów z CR Media rynek korzysta przede wszystkim na ożywieniu gospodarczym, ale też odcina kupony po przystąpieniu Polski do Unii Europejskiej. "W połączeniu z wyjątkowo niskimi cenami reklamy, jak na warunki

  • Unia Europejska zakazuje reklamy tytoniu

    poza UE nie zostaną dotknięte zakazem. Zakaz nie dotyczy imprez lokalnych oraz kin i nośników reklamy zewnętrznej. Dozwolona będzie także reklama w miejscu sprzedaży czy punktach gastronomicznych, a więc marki papierosów wciąż mogą reklamować się na parasolach czy popielniczkach. - Dyrektywa ta uratuje