polska reklama

Więcej o:

polska reklama

  • Pionierzy polskiej reklamy

    Axentowicz, Leopold Gottlieb, Karol Frycz, Kazimierz Sichulski, Władysław Skoczylas czy Wojciech Weiss. To byli pionierzy polskiej reklamy. Nie stronili od propagandy partii politycznych, uzdrowisk, jaskini rozrywek, alkoholu, herbaty, papierosów. Wystawa w Gmachu Głównym przypomina atmosferę tamtego Krakowa

  • Szansa polskich reklam na nagrody w Cannes

    Międzynarodowy festiwal reklamowy w Cannes uczy pokory. Już sam stosunek liczby polskich reklam (109) do ogółu zgłoszeń (25 tysięcy) pokazuje, jaką wielkość ma nasz kraj na mapie reklamowej świata. Amerykańskie agencje wysłały na Lazurowe Wybrzeże 3,3 tys. prac, a brazylijskie 2,5 tys. - Tegoroczny

  • Trofea polskich reklam w Cannes

    Polska agencja Arc Warsaw, należąca do Leo Burnett Group otrzymała nagrodę Cyber za kampanię "Zanim wejdziesz", przygotowaną przez Adama Smereczyńskiego, Konrada Grzegorzewicza oraz Rafała Górskiego dla Krajowego Centrum ds. AIDS. Kampania promującą używanie prezerwatyw jako ochrony przed zarażeniem

  • Jeszcze jeden Lew w Cannes dla Polaków

    na Sunsilk - przyznaje Zatorski. W subiektywnym rankingu polskich reklam, który opublikowałem we wtorek, również obstawiałem inną pracę agencji JWT przygotowaną dla butów Converse (m.in. świetny Che Guevara z kołnierzem w kształcie buta). Ale jurorzy jej nie docenili. Nagrodzone reklamy Sunsilka nie miały

  • Dlaczego Polacy nie lubią reklam?

    się dyskusje na temat artystycznej wartości reklamy: "Czy ta może uchodzić za sztukę?". Według Mikołajewskiego kiedyś w polskiej reklamie działo się obiecująco. Do realizacji filmów zatrudniano świetnych artystów i reżyserów. To wtedy powstały m.in. słynny spot Polleny z powiedzeniem: "Ociec, prać

  • Reklama ma przed sobą tłuste lata

    budżetem marketingowym, który lokuje go na "jednym z pierwszych miejsc w rankingu największych reklamodawców". Mimo tak szybkiego rozwoju udział polskiej reklamy w PKB pozostanie w latach 2007-09 na poziomie 0,58-0,61 proc., podczas gdy w USA czy Wielkiej Brytanii wynosi on 1,2 proc. W przeliczeniu