modernizacja torów

Więcej o:

modernizacja torów

  • Z Warszawy do Łodzi w 65 minut

    Modernizacja odcinka to część pierwszego etapu przebudowy linii łączącej Warszawę i Łódź. W dalszej kolejności przebudowane zostaną odcinki pomiędzy Koluszkami a stacją Łódź Widzew, potem linia Skierniewice - Warszawa Zachodnia oraz Łódź Widzew - Łódź Fabryczna. Obecnie podróż pociągiem po

  • "Rz": Rekordowe inwestycje na drogach i torach

    pieniędzy będzie pochodzić z unijnych dotacji, z których korzystać będą także spółki PKP. Kolejarze dostaną z budżetu na budowę i modernizację torów 1,2 mld zł, ale aż 2,7 mld zł będzie pochodziło z dotacji UE. W zeszłym roku PKP PLK wydało na modernizację torów 3,1 mld zł. Najważniejsze kolejowe inwestycje

  • "Rz" - Pewniejsza kasa z Unii

    " najciekawsze wśród projektów kandydujących to: zakup taboru dla PKP Intercity, budowa szybkiej kolei czy budowa obwodnicy Żyrardowa. Jako priorytetowe, rząd przedstawił już projekty budowy drogi A1 na trasie Toruń - Stryków czy modernizacji torów Warszawa- Gdynia. Zdaniem ekspertów unijne fundusze pomogą

  • Nie ma z czego remontować i budować torów

    PKP Polskie Linie Kolejowe (odpowiadają za utrzymanie infrastruktury kolejowej) do połowy tego roku podpisały kontrakty na modernizację torów za 544 mln euro brutto (ponad 2 mld zł), czyli tyle co w całym zeszłym roku. W całym roku planują wydać 2,87 mld zł, a w przyszłym 4 mld zł. W zeszłym

  • "Rz": Kolej przycina inwestycje

    co najmniej 300 mln zł wpływami z tytułu korzystania z torów przez PKP Cargo z powodu spadku przewozów towarowych - mówi. Nie wiadomo jeszcze, z jakich inwestycji spółka zrezygnuje. - Najważniejsza jest modernizacja torów na odcinkach Warszawa-Gdynia, Poznań-Wrocław i Warszawa-Łódź - mówi Szafrański

  • Zapłacimy więcej za bilety kolejowe?

    może być wyższe dofinansowanie dla przewoźników z budżetu (które obecnie jednak z roku na rok zmniejsza się) lub wydłużenie okresu, w jakim powinien się zwrócić koszt modernizacji torów, np. do 50 lat.

  • Fundusze - to działa!

    Polskie Linie Kolejowe (spółka inwestycyjna Grupy PKP) jest modernizacja torów na trasie Warszawa-Łódź. Na razie pociąg na tym odcinku jedzie aż 2 godziny, po zakończeniu inwestycji ma jechać tylko 45 minut! W Polsce przeszkodą w wykorzystywaniu dotacji unijnych w projektach infrastrukturalnych od