logo

Więcej o:

logo

  • Nowe logo Solidarnej Polski. "Nijakie logo niewyrazistej partii"

    Dwa dni przed Kongresem Założycielskim "Solidarnej Polski" zaprezentowano nowe logo partii. Zwycięski projekt wybrano spośród około 700 nadesłanych projektów. Autor wybranego logo zgarnął 5 tys. zł. - To bardzo nowoczesne logo, które jest nowoczesnym wyrazem solidarności - powiedział Jacek Kurski

  • "Logo" będzie miesięcznikiem

    Pierwszy numer miesięcznika "Logo" ukaże się 1 marca. Cena pozostaje bez zmian - 5,9 zł. Według danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy średnia sprzedaż tytułu od kwietnia do września zeszłego roku wyniosła 77,02 tys. egzemplarzy. Start pisma w nowej formule będzie wsparty reklamą w telewizji

  • ''Logo'' debiutem roku

    "Logo" jest pismem o zakupach (tzw. shopping guide) skierowanym do mężczyzn. Zadebiutował w kwietniu 2005 r. ale jako kwartalnik, od marca tego roku ukazuje się jako miesięcznik. Magazynem roku został miesięcznik ekonomiczny "Forbes" (wydawany przez Axel Springer Polska), a tytuł wydawcy roku

  • Gazeta.pl z nowym logo

    - Poszukiwaliśmy rozwiązania, które pozwoli nawiązać do tradycji, ale równocześnie odświeży i unowocześni nasz wizerunek - mówi o nowym logo Dominik Kaznowski, dyrektor marketingu portalu Gazeta.pl. Zmiany w portalu Gazeta.pl trwają od kilku miesięcy. M.in. rozdzielono portal Gazeta.pl od serwisu

  • Na karetkach nie ma logo SS

    List protestacyjny w tej sprawie krakowski oddział ŚZŻ AK wysłał do Ministerstwa Zdrowia. Kombatanci domagają się zmiany sześcioramiennego logo. - Na karetkach powinien być wąż eskulapa, bo to jest starogrecki symbol medycyny. Można go jednak umieścić na równoramiennym krzyżu, a nie na emblematach

  • Agora wyda kwartalnik "Logo"

    , autach i alkoholach. Odbiorcą "Logo" ma być mężczyzna w wieku 20-40 lat, z pensją powyżej średniej krajowej, mieszkaniec miasta i dbający o swój wygląd. Kwartalnik będzie miał 140 stron, a cena wyniesie 5,9 zł. "Przewidywany nakład pierwszego numeru to 130 tys. egzemplarzy" - czytamy w komunikacie

  • PiS nie zastrzegł logo. Jak to możliwe?

    Sprawę opisali wcześniej dziennikarze portalu Śląska Cieszyńskiego www.ox.pl, którzy wzięli pod lupę logo cieszyńskiej kancelarii finansowo-prawnej "Korona". Zajmuje się ona m.in. pomocą w rozstrzyganiu sporów zbiorowych między pracodawcami a związkami zawodowymi. Okazuje się, że logo kancelarii

  • "Logo" - nowy magazyn Agory dla mężczyzn

    Do tej pory na metroseksualizmie zarabiali głównie producenci kosmetyków, odzieży oraz właściciele salonów urody. Czy coraz większą troskę mężczyzn o własny wygląd mogą wykorzystać również wydawcy? Agora (wydawca "Gazety Wyborczej") wierzy, że tak. Kim ma być czytelnik "Logo"? To mężczyzna w wieku

  • Logo SOR w Sieradzu antyreklamą NFZ? "Wszyscy wyjdziemy na prostą"

    Logo Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Sieradzu pojawiło się już dwa lata temu po remoncie placówki. Od niedawna jednak zyskało popularność, a to za sprawą zdjęć wrzuconych do internetu. Logo SOR w Sieradzu: "wszyscy w końcu wyjdą na prostą" Logo przedstawia zapis bicia serca widocznego np

  • "Logo" nagrodzone

    Pierwszy w Polsce przewodnik po zakupach (tzw. shopping-guide) dla mężczyzn uhonorowano brązową statuetką w kategorii "debiut rynkowy". "Chimera" odbywa się po raz czwarty, a w jej jury zasiadają m.in. tacy artyści, graficy i projektanci, jak: Jacek Utko, Javier Errea, Mario Feliciano, Ole Munk,