janusz galas

Więcej o:

janusz galas

  • Paraliż na Służewcu. Przez rok dojedzie tu tylko jedna linia tramwajowa

    autobusy będą jeździć z Metra Wierzbno i ul. Woronicza. Przez cały czas trwania remontu przejezdne będą dwa pasy ruchu. Nie zdecydowano się, tak jak wcześniej planowano, na zamknięcie estakady koło Galerii Mokotów. Przypomnijmy jaką receptę na uniknięcie stania w korkach na Janusz Galas, miejski inżynier

  • Gdzie rzucim ziemię z Warszawy

    . - Grunt przewoziło od 60 do 80 ciężarówek. Przed wyjazdem z placu budowy musieliśmy dokładnie myć im koła - mówi Robert Drząszcz z firmy transportowej Trans Kipper. Ciężarówki nie zakorkowały wtedy miasta, ale inwestycji w centrum było wówczas mniej. Janusz Galas, miejski inżynier ruchu, podlicza: - 100

  • Fuszerka ze znakami na Krakowskim Przedmieściu

    - red.] i wynajęty przez niego podwykonawca, firma Kapropol z Piaseczna - oskarżał wczoraj Wiktor Wojewódzki, jeden z szefów Zakładu Konserwacji i Remontów Dróg, który podlega ratuszowi. Wraz z Januszem Galasem, miejskim inżynierem ruchu, stawił się wczoraj przed południem na feralnym skrzyżowaniu

  • Centrum Warszawy nie dla samochodów

    ), Ochotę (do ul. Bitwy Warszawskiej 1920 r.). Nie wykluczają nawet wprowadzenia opłat za wjazd do centrum. Miejski inżynier ruchu Janusz Galas przyznaje, że uprzywilejowanie komunikacji miejskiej stanie się jedynym lekiem na paraliż miasta w czasie budowy metra. Nie wie jeszcze, czy może poprzeć wszystkie