motoryzacja

Więcej o:

motoryzacja

  • Eksport polskiej motoryzacji bije rekordy

    motoryzacyjnej podskoczył o 22,3 proc. i miał wartość 14,08 mld euro. Saldo w międzynarodowej wymianie handlowej w branży motoryzacyjnej dało nam 6,17 mld euro przewagi eksportu nad importem. Główne filary polskiej motoryzacji to samochody osobowe, części do produkcji aut oraz silniki wysokoprężne - na te trzy

  • Chińska motoryzacja naciera na Zachód

    to nie tylko plany inwazji na Zachód, lecz ogromny rynek wewnętrzny. W kraju tym mają miejsce gwałtowne zmiany społeczne i ekonomiczne, a ich lokomotywą jest motoryzacja, podkreśla "The Economist". Chiny wkroczyły w erę masowej motoryzacji. W 2002 r. popyt na auta wzrósł w Państwie Środka o 56 proc., w kolejnym roku

  • Wielkie plany chińskiej motoryzacji

    trafiłoby 13 mln pojazdów. Chiński boom to przede wszystkim skutek rozwoju indywidualnej motoryzacji. Wcześniej ideolodzy chińskiej partii komunistycznej traktowali sprzedaż aut osobowych jako przejaw niepożądanej konsumpcji. Preferowano produkcję ciężarówek, potrzebnych zarówno dla armii, jak i przemysłu

  • Motoryzacja - filar polskiego eksportu

    ze światem. Przybywa też pracy. Według Polskiej Izby Motoryzacji w tym roku w branży powstanie 10-12 tys. nowych miejsc pracy, zatrudnienie przekroczy 100 tys. osób i będzie największe od 1999 r. Hit polskiego eksportu Już od kilku lat samochody osobowe to numer 1 na liście naszego eksportu

  • Słowacja rozkwita motoryzacją

    Rząd w Bratysławie jest bardziej wstrzemięźliwy i oczekuje, że w 2007 r. wzrost wyniesie 5,7 proc. W drugim kwartale tego roku PKB wzrósł o 5,4 proc. i był to jeden z najlepszych wskaźników w UE. W 2006 r. rozpocznie produkcję fabryka koncernu PSA (Peugeot-Citroën), a najpóźniej w 2007 r. -

  • Motoryzacja Chin gwałtownie zwalnia

    Według państwowego chińskiego urzędu statystycznego fabryki w tym kraju wyprodukują w tym roku 2,39 mln samochodów osobowych. To dużo mniej niż prognozowano na początku roku- 2,82 mln aut. Chiński urząd statystyczny informuje też, że w lipcu i sierpniu chińskie fabryki aut nie wykorzystywały 30

  • Motoryzacja w czasie kryzysu

    W grudniu w USA sprzedano o 1/3 mniej samochodów niż przed rokiem.. Największe kłopoty ma Chrysler. Sprzedaż aut tej firmy spadła o ponad połowę. Dwa inne amerykańskie giganty motoryzacyjne General Motors i Ford zanotowały 30% spadki. Kryzys nie ominął też koncernów japońskich.. Sprzedaż Toyot

  • "PB" Motoryzacja łapie oddech

    Dziennik dodaje, że w ciągu ostatnich dwóch miesięcy decyzje o inwestycjach w Polsce podjęli także inni producenci z branży motoryzacyjnej. Amerykański Guardian Automotive Poland odebrał zezwolenie na budowę fabryki w Bolesławcu. Natomiast American Axle&Manufacturing Poland zdecydował się przejąć