marketing

Więcej o:

marketing

  • Szeptany marketing ma własny kodeks

    "Ujawnienie roli jest podstawą w budowie zaufania i wiarygodności. Nie ukrywamy się w sposób, który mógłby zmylić konsumentów co do charakteru osoby, który nawiązuje z konsumentem kontakt" - czytamy w kodeksie etyki Word-of-Mouth Marketing Association (WOMMA) z Chicago. Ta organizacja działa od

  • Ozon bez szefowej marketingu

    Jak poinformował branżowy tygodnik "Media i Marketing Polska", powołując się na wydawcę, powodem jej odejścia "jest rozbieżność co do koncepcji i strategii tygodnika". Na razie nie wiadomo, kto obejmie stanowisko Kamoli. Pierwszy numer "Ozonu" ukazał się 21 kwietnia. Według danych wydawcy sprzedał

  • Marketing szeptany zainteresował inwestorów

    Jak poinformował amerykański dziennik gospodarczy "The Wall Street Journal", spółka BzzAgent z Bostonu zajmująca się promocją marek z ukrycia ma wkrótce pozyskać 14 mln dol. od funduszy inwestycyjnych General Catalyst Partners i IDG Ventures Boston. Marketing szeptany tym różni się od tradycyjnej

  • David Balter: - Marketing szeptany wychodzi z ukrycia

    "turystom", poczuła się oszukana i wykorzystana. Firmę i jej kampanię ostro skrytykowały media. Marketing szeptany polegający na wywołaniu szumu wokół produktu albo usługi przy pomocy grupy wynajętych ludzi jest potężną bronią, dlatego firmy korzystają z niej coraz częściej. - Ustna rekomendacja znajomych

  • K2: polski e-marketing to 70-80 mln zł

    na reklamę, czyli 70-80 mln zł - mówił Grzegorz Kurowski z K2 Internet na wtorkowej konferencji prasowej podsumowującej wyniki biznesowe warszawskiej firmy w minionym roku. Oznaczałoby to, że cały polski rynek e-marketingu i e-reklamy wart jest 220-230 mln zł. Szefowie K2 sami zastrzegali

  • Menedżerowie o marketingu

    Takie wnioski płyną z badania "EuroMedia Trends 2005" przeprowadzonego przez firmę Millward Brown. Wzięli w nim udział szefowie i pracownicy działów marketingu z ponad 700 firm działających w Europie. Ponad jedna trzecia z nich zarządza budżetami o wartości powyżej miliona euro, kolejne 47 proc