grzejniki

Więcej o:

grzejniki

  • Grzejnik ciepły tylko w połowie? Można temu zaradzić. W jaki sposób?

    Sezon grzewczy w pełni. A skoro tak, nasze kaloryfery działają non stop. Szybko więc zauważymy każdą jedną zmianę, np. gdy grzejnik jest w połowie zimny. Co wtedy zrobić?  Grzejnik ciepły tylko w połowie. Co to znaczy? Kiedy dostrzegamy, że nasz grzejnik jest ciepły tylko w połowie do głowy

  • Ukryta funkcja grzejnika? Ta instrukcja pomoże ci oszczędzić na ogrzewaniu

    oraz poznać tą jedną ukrytą funkcję grzejnika, dzięki której możemy być pewni, że nasze rachunki  nie przyprawią nas o gęsią skórkę. Więcej podobnych treści znajdziesz na stronie głównej portalu Gazeta.pl. Ukryta funkcja grzejnika - gdy ją poznasz zaoszczędzisz na rachunkach Standardowe grzejniki wyposażone

  • Jak odpowietrzyć kaloryfer? Co zrobić, gdy grzejnik jest zimny?

    za nas urządzenie. Jak odpowietrzyć grzejnik żeliwny, a jak grzejnik aluminiowy? Do odpowietrzenia grzejnika żeliwnego potrzebny będzie płaski klucz. Zanim przystąpimy do czynności należy podstawić pod kaloryfer miskę oraz zakręcić termostat albo zawór zasilający. Następnie, przy użyciu klucza nieznacznie odkręcamy

  • Sezon grzewczy 2022/23. Jak odpowietrzyć grzejnik? Krok po kroku

    . Więcej informacji ze świata i kraju znajdziesz na stronie głównej portalu Gazeta.pl. Sezon grzewczy 2022/23. Jak odpowietrzyć grzejnik? Aby przejść do działania, koniecznie musimy zamknąć dopływ wody do  grzejnika. Następnie ustawiamy zawór kaloryfera w pozycji zamkniętej, ustawiając na zerze. Po przeciwległej

  • Jak odpowietrzyć kaloryfer? Instrukcja krok po kroku

    zapowietrzonego grzejnika Zapowietrzony kaloryfer nie działa prawidłowo i trudno tego nie zauważyć. Często zdarza się, że tylko jedna jego część jest ciepła, choć może się zdarzyć, że grzejnik nie grzeje w ogóle - jest całkowicie zimny, mimo rozkręcenia pokrętła. Dodatkowo do objawów zapowietrzonego kaloryfera

  • Prokuratura o przyczynach tragedii w austriackim Kaprun

    wadliwie działającego grzejnika w kabinie motorniczego Do tragedii doszło 11 listopada 2000. Pożar musiał wybuchnąć, zanim kolejka ze 162 pasażerami wyruszyła z dolnej stacji. - Jeden ze świadków widział, że jej wagonik dymił już przed wjazdem do tunelu, w którym rozegrał się dramat - ujawnił nadzorujący