sponsoring

Więcej o:

sponsoring

  • Udziałowcy Coca-Coli krytykują firmę za sponsoring igrzysk

    Udziałowcy firmy nie chcą, by angażowała się w promocję olimpiady w kraju, który jawnie łamie prawa człowieka. Wysunęli żądanie, by kierownictwo zmusiło Komitet Olimpijski do usunięcia Tybetu z trasy sztafety. W tym samym czasie organizacja Reporterzy bez Granic wezwała Coca-Colę do podpisania

  • W internecie pojawił się sponsoring serwisów

    internecie powiększającego się w miarę wzrostu tego rynku. Opisany model sponsoringu powoduje, że sponsorzy eksponują swoje marki, nie wywołując irytacji odbiorcy. Media dostają gotówkę, a klient otrzymuje za darmo coś, za co inaczej musiałby płacić. W dodatku wydawca internetowy ma okazję pokazać za darmo

  • Dr Joerg Wilmes - dyrektor Marketingu Banku Eurohypo AG

    Studium przypadku dla sponsorów sportu dotyczyć będzie wykorzystania sponsoringu w budowaniu marki oraz komunikacji z kluczowymi klientami na przykładzie banku Eurohypo AG, sponsora niemieckiej reprezentacji piłki ręcznej. Zaprezentowane zostaną również sposoby dyskontowania sukcesu sportowego

  • KGHM: Sponsoring i darowizny - 84 mln zł

    O "raporcie otwarcia" pisaliśmy już wczoraj. Kierujący dziś KGHM zarząd z prezesem Krzysztofem Skórą z PiS nie zostawia suchej nitki na poprzedniej ekipie związanej z SLD. W przedstawionym wczoraj raporcie wytyka jej złe zarządzanie, brak kontroli i wielomilionowe straty. Raport otwarcia w KGHM

  • 52 rozgłośnie naruszyły przepisy o reklamach i sponsoringu

    KRRiT nałożyła jedną karę pieniężną - dla Radia Elka Głogów, za łamanie przepisu o działalności reklamowej podobnie jak w latach poprzednich, mimo upomnień ze strony Rady. U pięciu nadawców stwierdzono poważne naruszenie przepisów: RMF Maxxx Częstochowa i wrocławskie Radio Złote Przeboje Kolor

  • Walka z korupcją znika z ustawy

    państwowej spółki musi mieć zgodę rady nadzorczej na umowę sponsoringową, darowizny albo umorzenie długu przekraczającego 5 tys. euro. Takich reguł dziś nie ma w przepisach, a wiadomo, że darowizny i sponsoring to najłatwiejszy sposób wypompowanie pieniędzy z firmy. Zniknął też wymóg, że minister skarbu poda

  • Koniec reklam McDonald's na szkolnych świadectwach

    W ramach rozpoczętego we wrześniu ubiegłego roku programu McDonald's wydawał jako nagrodę za dobre wyniki w nauce darmowe zestawy Happy Meal przedszkolakom i uczniom do 12 roku życia. Logo firmy widniało ponadto na wydawanych uczniom świadectwach i okresowych raportach. Zawarta w tej sprawie umowa

  • Wpadka: Reklama papierosów na mundurku szkolnym

    Logo Marlboro, Vodafone czy Ferrari to częsty widok na plakatach, strojach sportowych czy bannerach to często spotykany widok. Rzadko jednak można zobaczyć takie reklamy na stroju dziecka w szkole. W chińskiej prowincji Kun Ming szkoły zezwoliły na umieszczenie reklam na mundurkach szkolnych -

  • Bruksela mówi Polsce: Mniej reklam w telewizjach!

    jest ustawowo ograniczony do 12 minut na godzinę, a chętnych na reklamowe minuty - znacznie więcej. Nadawcy proponują więc niektórym sponsoring: maksymalnie ośmiosekundowe zapowiedzi niewliczane do czasu reklamowego. Przynajmniej do tej pory. Z najnowszych badań Komisji Europejskiej wynika, że w niektórych