sponsoring
-
Stadion Narodowy zmienia nazwę. To najdroższy kontrakt sponsoringowy w historii
Polska Grupa Energetyczna będzie sponsorem tytularnym Stadionu Narodowego. Umowa już podpisana
Polska Grupa Energetyczna będzie sponsorem tytularnym Stadionu Narodowego. Umowa już podpisana
Udziałowcy firmy nie chcą, by angażowała się w promocję olimpiady w kraju, który jawnie łamie prawa człowieka. Wysunęli żądanie, by kierownictwo zmusiło Komitet Olimpijski do usunięcia Tybetu z trasy sztafety. W tym samym czasie organizacja Reporterzy bez Granic wezwała Coca-Colę do podpisania
internecie powiększającego się w miarę wzrostu tego rynku. Opisany model sponsoringu powoduje, że sponsorzy eksponują swoje marki, nie wywołując irytacji odbiorcy. Media dostają gotówkę, a klient otrzymuje za darmo coś, za co inaczej musiałby płacić. W dodatku wydawca internetowy ma okazję pokazać za darmo
Studium przypadku dla sponsorów sportu dotyczyć będzie wykorzystania sponsoringu w budowaniu marki oraz komunikacji z kluczowymi klientami na przykładzie banku Eurohypo AG, sponsora niemieckiej reprezentacji piłki ręcznej. Zaprezentowane zostaną również sposoby dyskontowania sukcesu sportowego
O "raporcie otwarcia" pisaliśmy już wczoraj. Kierujący dziś KGHM zarząd z prezesem Krzysztofem Skórą z PiS nie zostawia suchej nitki na poprzedniej ekipie związanej z SLD. W przedstawionym wczoraj raporcie wytyka jej złe zarządzanie, brak kontroli i wielomilionowe straty. Raport otwarcia w KGHM
KRRiT nałożyła jedną karę pieniężną - dla Radia Elka Głogów, za łamanie przepisu o działalności reklamowej podobnie jak w latach poprzednich, mimo upomnień ze strony Rady. U pięciu nadawców stwierdzono poważne naruszenie przepisów: RMF Maxxx Częstochowa i wrocławskie Radio Złote Przeboje Kolor
ze studia, kłócąc się z Rachoniem "Spotykałam się na sponsoring" Onet dotarł do jednej z kobiet, które wynajmują lokum. Jak mówiła (chciała zachować anonimowość), widziała się z Renatą i Stanisławem Gawłowskimi raz, podczas podpisywania umowy. Jednocześnie jej wersja w dużej mierze zaprzecza
państwowej spółki musi mieć zgodę rady nadzorczej na umowę sponsoringową, darowizny albo umorzenie długu przekraczającego 5 tys. euro. Takich reguł dziś nie ma w przepisach, a wiadomo, że darowizny i sponsoring to najłatwiejszy sposób wypompowanie pieniędzy z firmy. Zniknął też wymóg, że minister skarbu poda
W ramach rozpoczętego we wrześniu ubiegłego roku programu McDonald's wydawał jako nagrodę za dobre wyniki w nauce darmowe zestawy Happy Meal przedszkolakom i uczniom do 12 roku życia. Logo firmy widniało ponadto na wydawanych uczniom świadectwach i okresowych raportach. Zawarta w tej sprawie umowa
Logo Marlboro, Vodafone czy Ferrari to częsty widok na plakatach, strojach sportowych czy bannerach to często spotykany widok. Rzadko jednak można zobaczyć takie reklamy na stroju dziecka w szkole. W chińskiej prowincji Kun Ming szkoły zezwoliły na umieszczenie reklam na mundurkach szkolnych -
jest ustawowo ograniczony do 12 minut na godzinę, a chętnych na reklamowe minuty - znacznie więcej. Nadawcy proponują więc niektórym sponsoring: maksymalnie ośmiosekundowe zapowiedzi niewliczane do czasu reklamowego. Przynajmniej do tej pory. Z najnowszych badań Komisji Europejskiej wynika, że w niektórych