levi's

Więcej o:

levi's

  • Historia kampanii Levi's?

    Największe w historii badania nad kobiecą sylwetką zlecone przez markę Levi's wykazały, że 87% kobiet chciałoby nosić lepiej dopasowane dżinsy. To odkrycie doprowadziło markę Levi's do stworzenia linii dżinsów, dzięki którym kobiety uwierzą w siebie. Rezultatem jest linia Levi's Curve ID podzielona

  • Galeria spodni Levi's?

    Prezentujemy modele z najnowszej kolekcji. Zobacz również galerię bluz, kamizelek i kurtek...... i jeszcze galerię koszul i swetrów!

  • Europejski oddział Levi's ogłasza wyniki

    1,04 mld dolarów firma osiągnęła zysk operacyjny 172 mln dolarów - niewątpliwie dzięki prowadzonej od kilku lat redukcji kosztów. Zadłużenie pozostaje jednak wysokie i kształtuje się na poziomie 2,3 mld dolarów. Na markę Levi's, która w zeszłym roku była intensywnie wspierana reklamą, przypada 88 proc

  • Sfrustrowane przymierzaniem

    . Problem jest na tyle poważny, że wiele kobiet uważa, że idealne dżinsy w ogóle nie istnieją. Marka Levi's - pionier na rynku dżinsowym, postanowiła w końcu zając się tym problemem i wysłuchać wołań miliona kobiet. Teraz problem braku idealnych dżinsów, zaprojektowanych tak, aby pasowały do kobiecej

  • Liczy się kształt, a nie rozmiar - ambasadorki kampanii Levi's?

    PIXIE GELDOF: VIOLET O 19- letniej Violet można już dziś śmiało powiedzieć, że jest współczesną ikoną mody. Jej brytyjski czar i oryginalny styl docenili redaktorzy największych modowych magazynów, umieszczając ją na okładce włoskiego "Vogue" (Steven Meisel) oraz na stronach "Arena Homme Plus",