darmowy weekend

Więcej o:

darmowy weekend

  • TP SA zbesztana za ulotki reklamowe

    UOKiK ustalił, że w listopadzie 2003 r. TP SA przesłała abonentom ulotki reklamowe dotyczące nowych ofert. Informowała w nich, że wybierając te plany taryfowe mogą dzwonić bezpłatnie na numery stacjonarne w całej Polsce w godzinach od 20. do 8. w tygodniu oraz bez ograniczeń w

  • 2006: ostatni świetny rok telekomunikacji?

    , droższym abonamentom z wliczonymi minutami lub nielimitowanymi połączeniami (np. "Darmowe weekendy i wieczory"). Cały rynek napędza też dalsza ekspansja telefonii komórkowej, która trzy lata temu zdetronizowała stacjonarną kuzynkę. Przychody operatorów komórkowych mają

  • Rozmowy za friko bez abonamentu

    użytkownikami danej sieci są bezpłatne. Podobnie działają operatorzy tradycyjni: np. w planie Telekomunikacji Polskiej "darmowe weekendy" nie płacisz za rozmowy w sieci TP SA. Ale po pierwsze, FreecoNet nie jest operatorem. Po drugie, idzie o krok dalej - dla FreecoNetu nie

  • Tanie sieciowe pogaduszki

    . Gdybyś dzwonił przez TP SA w planie darmowe weekendy (abonament 70 zł), zapłaciłbyś 43,8 zł! Operatorzy VoIP, by skusić klientów, co jakiś czas ogłaszają promocyjne stawki do wybranych krajów - np. klienci IPfon w czasie świąt wielkanocnych mogli łączyć się z numerami

  • Operatorzy pod lupą UOKiK

    Tym razem wątpliwości urzędu wzbudziły ulotki TP SA reklamujące plany taryfowe "Darmowe Weekendy" oraz "Darmowe Wieczory i Weekendy". Uznał, że mogły wprowadzać w błąd konsumentów. Wybierający je klienci mogą telefonować w tym czasie na numery stacjonarne

  • Nowy szef TP SA: Na ciężkie czasy?

    utrzymać swój wysoki udział w rynku, musiała obniżyć ceny w połączeniach długodystansowych. Józefiak zapobiegł katastrofie, wprowadzając droższe abonamenty z naliczaniem sekundowym (w miejsce impulsowego) i dużą liczbą nietaryfikowanych ("darmowych") połączeń telefonicznych, np. "Darmowe

  • Wreszcie wojna komórkowa

    . Operatorzy oferują też różne promocje i bonusy, np. Idea wabi obecnie do swego POP-a darmowymi weekendami (trzeba tylko doładować kartę określoną kwotą). Przedstawiciele zarówno PTC, jak i Polkomtela szacują, że ceny w segmencie bezabonamentowym spadły w tym roku o ponad połowę