gady

Więcej o:

gady

  • Gadu-Gadu rośnie

    Zysk za okres czterech kwartałów 2007 r. wyniósł łącznie 9,5 mln zł w porównaniu z 3,7 mln zł zysku netto w tym samym okresie 2006 r. Przychody spółki wzrosły o ponad 180 proc. Wynika to m.in. ze zwiększonej sprzedaży usług reklamowych w komunikatorze Gadu-Gadu, Gadu Radio, serwisie

  • Zyskowne Gadu-Gadu

    W opublikowanym wczoraj raporcie Gadu-Gadu - właściciel najpopularniejszego w Polsce komunikatora internetowego - nie odnosi tych wyników do osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego. Porównuje je natomiast z całym pierwszym półroczem 2006 r. - wtedy przychody spółki wyniosły 5,4 mln zł, a

  • Gadu-Gadu wchodzi na giełdę

    Wczoraj warszawska spółka podpisała umowę z Domem Maklerskim IDMSA, który zaoferuje jej akcje na rynku publicznym. Bez wątpienia Gadu-Gadu to jedna z najlepiej rozpoznawalnych marek polskiego internetu. Stworzony w latach 1999-2000 komunikator ma dzisiaj prawie 6 mln użytkowników i mimo

  • Gadu-Gadu hula po parkiecie

    Kurs Praw do Akcji (PDA) Gadu-Gadu, najbardziej znanego polskiego komunikatora internetowego, wzrósł na otwarciu o 34,76 proc., do 28,30 zł (na zamknięciu spadł do 24,40). Chętnych do kupowania nie brakowało, bo redukcja w zapisach na akcje sięgnęła 99,43 proc. To dziewiąty debiut na giełdzie w

  • Nowy szef Gadu-Gadu

    i będzie pracował nad nowymi usługami, które ma oferować Gadu-Gadu. W ostatnich miesiącach spółka rozbudowała swój produkt o takie usługi, jak WebGG (komunikator w wersji WWW) oraz TeleGG (rozmowy głosowe przez internet). Dziś Gadu-Gadu ma 3 mln użytkowników.

  • Właściciel Gadu-Gadu zmienił nazwę

    - Nazwanie spółki Gadu-Gadu jest naturalnym krokiem z uwagi na nasz sztandarowy produkt - dodaje Piotr Pokrzywa, członek zarządu. Skład zarządu pozostaje bez zmian. Komunikator Gadu-Gadu ma pięć lat. Jak twierdzi spółka, korzysta z niego na co dzień blisko 5 mln użytkowników.

  • Giełdowy sukces Gadu-Gadu nie jest oczywisty

    "To będzie prawdziwy hit!" - można przeczytać na jednym z forów internetowych poświęconych giełdzie. "Zamierzam pierwszy raz w swoim życiu wejść na parkiet" - pisze inny internauta. Komunikator Gadu-Gadu to jedna z najlepiej rozpoznawalnych marek polskiego internetu. W swojej branży utrzymuje od

  • Gadu-Gadu najpopularniejszym komunikatorem

    Tak wynika z najnowszego badania firmy TNS OBOP. Z Gadu-Gadu warszawskiej firmy Sms express korzystało 61,4 proc. internautów. Na drugim miejscu uplasował się komunikator Tlen firmy O2, którego używało w listopadzie 17,3 proc. internautów. Trzeci pod względem popularności (10,8 proc.) jest Onet

  • Wszyscy chcą kupować akcje Gadu-Gadu

    Zapisy na akcje Gadu-Gadu zakończyły się wczoraj. - Zainteresowanie inwestorów jest ogromne - mówi Rafał Abratański, wiceprezes Domu Maklerskiego IDM, organizatora oferty. Możliwe, że redukcja zapisów wyniesie nawet ponad 99 procent. Dotychczasowy rekord redukcji należy do producenta kosmetyków

  • Wysoka cena akcji Gadu-Gadu

    , uruchomienie usługi jako tzw. wirtualny operator telefonii komórkowej. Chce także uruchomić komercyjną wersję komunikatora i zaoferować go odpłatnie firmom. Gadu-Gadu, który zarabia głównie na e-reklamie, w 2005 r. osiągnął przychody w wysokości 8,3 mln zł. Zysk z podstawowej działalności (tzw. operacyjny