Jak podaje Miejski Reporter, do zderzenia doszło na Woli, na ulicy Obozowej na wysokości Płockiej. Kierujący osobówką wjechał pod zabytkowy tramwaj linii B. W wyniku zdarzenia nikt nie ucierpiał.
TVN Warszawa podaje, że zabytkowy tramwaj nie został uszkodzony i po kilkunastu minutach mógł kontynuować jazdę.
Tramwaj, który brał udział w zdarzeniu to wagon typu K, tzw. berlinka. 60 takich wagonów władze Warszawy zamówiły w 1939 roku w zakładach w Gdańsku i Chorzowie. Pełną realizację zamówienia uniemożliwił wybuch wojny. Niedokończone wagony Niemcy wywieźli do Berlina. Po 1945 roku odnalezione tramwaje były remontowane i jeździły w Warszawie jeszcze przez wiele lat. Jeszcze kilka lat temu wśród pojazdów technicznych Tramwajów Warszawskich - pługów, wagonów spawalniczych czy szlifierek - największą grupę stanowiły właśnie wagony typu K.
Obecnie Tramwaje Warszawskie posiadają pięć zabytkowych tramwajów stylizowanych na różne okresy użytkowania i różne przeznaczenia.
Zabytkowa "berlinka" znalazła się w niedzielę na torach z okazji 90. rocznicy otwarcia linii na osiedle Boernerowo na Bemowie. Dwa tramwaje jeździły od 12:00 do 18:00 na trasie: Banacha – Grójecka – Towarowa – Okopowa – al. "Solidarności" – Młynarska – Obozowa – Dywizjonu 303 – gen. S. Kaliskiego – Boernerowo.
Trasa łącząca Ulrychów z Osiedlem Łączności, jak dawniej nazywano Boernerowo, otwarto 22 października 1933 roku. Jak podaje Klub Miłośników Komunikacji Miejskiej, torowisko wiodło ulicami Księcia Janusza, Obozową i Szosą Forteczną przez teren dzisiejszego lotniska. "Otwarciu towarzyszyła huczna uroczystość, w trakcie której przecięto wstęgę i oficjalnie uruchomiono linię tramwajową B. Trasa tramwaju zmieniała się przez następne lata, nawet w trakcie okupacji – zawsze wiodła jednak na Boernerowo. Pod różnymi oznaczeniami – B, 22B i 22A – linia przetrwała aż do wybuchu Powstania Warszawskiego" - czytamy.