Olbrzymia tarcza Anna przebija się do stacji Szwedzka. To dopiero widok! [WIDEO]

Jedna z tarcz drążących wschodni odcinek II linii metra przebiła się do stacji Szwedzka. Anna ma średnicę ponad 6 metrów, jej spektakularne "wejście" na budowaną stację pokazało Metro Warszawskie.

Metro Warszawskie opublikowało na swoim Facebooku wideo, na którym tarcza Anna przebija się do budowanej stacji II linii metra Szwedzka. Wygląda to dosyć imponująco, zobaczcie sami!

Tarcza Anna o średnicy 6,3 m jest jedną z dwóch maszyn drążących tunele wschodniego odcinka II linii warszawskiego metra. W lipcu połączono tunelami stacje Targówek i Trocka. Teraz zaś Anna i Maria przebiły się do stacji Szwedzka.

Miały tu do przejścia po ok. 650 m (tunel prawy TBM Maria - 659 m,a tunel lewy TBM Anna - 646 m).

Kolejne 3,12 km II linii metra w 2019 r.

Prace nad wschodnim odcinkiem linii M2 rozpoczęły się w 2016 r. W kierunku wschodnim (z Dworca Wileńskiego) powstanie ok. 3,12 km trasy. Planowane stacje to: Szwedzka (C16) pod ul. Strzelecką po wschodniej stronie ul. Stalowej, Targówek (C17) w okolicy skrzyżowania ul. Pratulińskiej z M. Ossowskiego oraz Trocka (C18) w rejonie skrzyżowania ul. Pratulińskiej z Trocką. Za ostatnią stacją znajdą się tory odstawcze i komora do zawracania.

- Budowa powinna zakończyć się 11 maja 2019 r. - powiedział portalowi Transport Publiczny Jerzy Lejk, prezes Metra. Stacje Szwedzka, Targówek i Trocka mają zostać otwarte w 2019 r.

embed

Opuszczony cmentarz w Otwocku. Przyjeżdżają tu Żydzi z całego świata

Więcej o: