Z nieprzemakalnym siodełkiem, obrotowym dzwonkiem i bez koszyka. Tak będzie wyglądał nowy model Veturilo!

Siodełko ma być maksymalnie nieprzemakalne, a przednia lampa będzie zainstalowana po środku, a nie z boku. Nowy model roweru będzie jeździł po Warszawie od 1 marca.

Chcesz wiedzieć szybciej? Polub nas

W nowych modelach rowerów k ierownica będzie wyższa i wygięta. Siodełko ma być maksymalnie nieprzemakalne. Na sztycy pojawi się podziałka, która pomoże dostosować wysokość do wzrostu użytkownika. Wygodnie powinno być osobom do 190 cm wzrostu.

Z nieprzemakalnym siodełkiem, obrotowym dzwonkiem i bez koszyka. Tak będzie wyglądał nowy model Veturilo!Z nieprzemakalnym siodełkiem, obrotowym dzwonkiem i bez koszyka. Tak będzie wyglądał nowy model Veturilo! źródło: Pełnomocnik Prezydenta m.st. Warszawy ds. komunikacji rowerowej źródło: Pełnomocnik Prezydenta m.st. Warszawy ds. komunikacji rowerowej

Ponadto przednia lampa będzie zainstalowana po środku, a nie z boku, na widelcu. Będzie też osłonięta metalową ramą - dzięki temu nie powinna być podatna na uszkodzenia.

Z nieprzemakalnym siodełkiem, obrotowym dzwonkiem i bez koszyka. Tak będzie wyglądał nowy model Veturilo!Z nieprzemakalnym siodełkiem, obrotowym dzwonkiem i bez koszyka. Tak będzie wyglądał nowy model Veturilo! Pełnomocnik Prezydenta m.st. Warszawy ds. komunikacji rowerowej Pełnomocnik Prezydenta m.st. Warszawy ds. komunikacji rowerowej

Pojawi się też dużo praktyczniejszy i praktycznie bezawaryjny dzwonek obrotowy - działa na takiej samej zasadzie jak manetka z przerzutkami.

Z nieprzemakalnym siodełkiem, obrotowym dzwonkiem i bez koszyka. Tak będzie wyglądał nowy model Veturilo!Z nieprzemakalnym siodełkiem, obrotowym dzwonkiem i bez koszyka. Tak będzie wyglądał nowy model Veturilo! Pełnomocnik Prezydenta m.st. Warszawy ds. komunikacji rowerowej Pełnomocnik Prezydenta m.st. Warszawy ds. komunikacji rowerowej

Niestety nowe rowery nie będą wyposażone w koszyk. - Dotychczasowe były notorycznie niszczone - to chyba najczęściej wymieniana część roweru. Nie stać nas na to, musimy więc przerzucić się na rozwiązanie sprawdzone w innych krajach, które jest odporne na dewastację - wyjaśnia Pełnomocnik Prezydenta m.st. Warszawy ds. komunikacji rowerowej.

Więcej o: