- Jedyna chwila wytchnienia to 6 minut między 23.57 31 grudnia a 00.03 1 stycznia. Ale bywa tak, że telefony w centrali zaczynają dzwonić już minutę po północy - mówi Agata Wieczorek, dyrektor strategiczny Wawa Taxi.
Dlatego, aby dodzwonić się w sprawie transportu, najlepszym rozwiązaniem jest zamówienie taksówki z 24-godzinnym wyprzedzeniem lub na konkretną godzinę. - Niepisana praktyka korporacji taksówkarskich jest taka, że kursy rezerwuje się na bieżąco. Pozwala to uniknąć problemów związanych z odwoływaniem zamówień w ostatniej chwili, niezjawianiem się klientów w umówionym miejscu i brakiem kontaktu z nimi. Dzięki temu udaje się zapobiec blokowaniu samochodów, z których mogliby skorzystać inni - tłumaczy Agata Wieczorek.
Spodobało ci się? Polub nas
Jak w takim razie zwiększyć szanse na zamówienie taksówki w Sylwestra? Zamiast dzwonić na infolinię korporacji taksówkarskiej, warto spróbować zarezerwować taksówkę SMS-em lub przez internet. - Wiadomość czy mail mają większą szansę "przebicia się", a przyjęcie zlecenia jest potwierdzane zwrotną informacją zawierającą numer rejestracyjny pojazdu i link z danymi lokalizacyjnymi, dzięki czemu drogę taksówki można obserwować na internetowej mapie - wyjaśnia dyrektor strategiczny Wawa Taxi.
Taką usługę proponuje również m.in. Taxi Volfra, Sawa Taxi, Wawa Taxi, Super Taxi, MPT.