Komentarze (42)
Ośrodek antyrasistowski zaatakowany. Na drzwiach wulgarna groźba i swastyki. Wcześniej próbowano się włamać
Zaloguj się
  • sobieryba

    Oceniono 39 razy 21

    Nie zdziwiłbym się jak ręka która narysowała swastyki i wilczy hak odpala racę 1 sierpnia.

  • borysoo1

    Oceniono 24 razy 18

    ośrodek prywatny a wlasciwie taki biznesik Janusza i Grazynki, udala sie jedynie krzykliwa nazwa, właściciel manipulator i złodziej skazany prawomocnym wyrokiem. Ogolnie dosyc nieciekawi ludzie zerujacy na ludzkiej glupocie co widac po komentarzach wiekszosci bioracych te indywiduum i jego dzieło w obrone.

  • miodowocytrynowa

    Oceniono 17 razy 17

    Nie dam ani złotówki, a w całą historię zwyczajnie nie wierzę.Rafał Gaweł został prawomocnie skazany za na karę więzienia za oszustwa, wyłudzenia, przekręty i malwersacje. Mam nadzieję,że głupich już nie znajdą. Niech się wezmą do roboty.

  • Vojtěch Július

    Oceniono 20 razy 14

    Czy Jojo też tak gorliwie zareagował jak w przypadku panny Ogórek?

  • obserwatorfiubziu

    Oceniono 30 razy 12

    BOJÓWKI JOJO I ZIELIŃSKIEGO (PATRONÓW) !!!CZY MY TE ŚMIECI NIE POTRAFIMY TRWALE WYWIEŹĆ I UNIERUCHOMIĆ?

  • martwakobieta

    Oceniono 11 razy 11

    " Dzień dobry Białystok" opisało, jak podało OMZRiK do sądu za szkalowanie naczelnej na ich stronie na fb. Co zrobił obecny prezes ośrodka Dulkowski- ano wysłał kłamliwe pismo, że to nie osrodek prowadzi ich stronę i on nic o tym nie wie. Podobnie postąpił w przypadku innych wytoczonych im procesów w tym pewnego posła. Na szczęscie sąd nie dał wiary jego kłamstwom. A były prezesik Gaweł skazany na 2 lata pierdla za oszustwa, przewały, manipulacje i defraudację kasy hehe. Oni serio myslą, że znajdą idiotów co im wpłacą kasę?

  • wolverine_14

    Oceniono 12 razy 10

    Znowu sami sobie pomalowali drzwi?

  • martwakobieta

    Oceniono 12 razy 10

    I to wstyd, że Gazeta.pl udostępnia zbiórkę na OMZiR dobrze wiedząc, że jego twórca siedzi ( czy idzie siedzieć) za przekręty. Nawet dotację od fundacji Batorego na ośrodek zdefraudował. Lepiej byście choremu dziecku pomogli, a nie tym *&^%$

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX