"American Beauty" nad Wisłą. Dzielnica Wisła pokazała nowy spot [WIDEO]

Z bulwarów wiślanych codziennie wywożonych jest 6 ton śmieci. Z tego 2,5 tony wypoczywający wyrzucają poza koszami. Dzielnica Wisła opublikowała nowy spot. Tym razem zainspirowali się filmem "American Beauty".

Pod koniec lipca Dzielnica Wisła rozpoczęła kampanię społeczną pod hasłem "To się nosi nad Wisłą". 

"American Beauty" nad Wisłą

Pamiętacie kultową scenę filmu "American Beauty" z wirującą na wietrze foliową siatką? Słynna reklamówka "zawędrowała" aż nad warszawską Wisłę i pojawiła się w nowym spocie miejskiej inicjatywy pod nazwą Dzielnica Wisła. 

Reżyserka filmu, Patrycja Polkowska, postanowiła wykorzystać słynną scenę, aby przypomnieć warszawiakom, że po spędzonym nad Wisłą czasie, trzeba wyrzucić śmieci. Film możecie zobaczyć powyżej. 

"To się nosi nad Wisłą" 

Tegoroczna kampania pod hasłem "To się nosi nad Wisłą" przypomina, że śmieci trzeba nosić do kosza. Wielu z odwiedzających bulwary nadal o tym nie pamięta. Poza śmietnikami zostaje codziennie około 2,5 tony odpadków. - To, co nie jest zaniesione do kosza, stanowi zagrożenie dla wszystkich - ludzi, zwierząt, a także roślin i wody - informuje stołeczny ratusz.

W ramach kampanii w Warszawie pojawią się plakaty, ponadto w weekendy na bulwarach odbywać się będą warsztaty edukacyjne, organizowane będą również happeningi. Wszystko po to, żeby dotrzeć do warszawiaków i przekazać im zalety nie tylko dbania o czystość nadwiślańskich terenów, lecz także rozważnego spożywania alkoholu.

Więcej o:
Komentarze (5)
Dzielnica Wisła pokazała w ramach To się nosi nad Wisłą nowy spot a la American Beauty
Zaloguj się
  • kubog kubog

    Oceniono 4 razy 4

    Brawo dla tego pana. Może niezbyt grzecznie, ale bardzo słusznie i czytelnie potraktował tą artystkę.

  • mirmarko

    Oceniono 1 raz 1

    Cóż warto zacząć taką -takie akcje. I chciało by się wierzyć, że poskutkują. Choć staram się być raczej optymistą, to jakoś trudno mi uwierzyć w powodzenie. My, jako społeczeństwo, jesteśmy wrodzonymi ignorantami. Oczekujemy, że ktoś zrobi za nas. Przykład? Od dłuższego juz czasu segregujemy śmiecie. Kto z nas nie widział odpadów w niewłaściwym pojemniku? Lepiej narzekać niż samemu się ogarnąć. Jedynie "pała", może pomóc. Ludzie myślący o przyszłości świata dla naszych dzieci, są w mniejszości. Czyli jestem pesymistą a szkoda.

  • grzesiek p

    0

    ten tego, z jakiego zadupia Polski jest autor tekstu w spocie? W Warszawie to sie smieci WYRZUCA do kosza, a nie gdzies nosi, a najlepiej jak sie w ogole nie nosi zadnych smieci ze soba, tylko stara ich nie produkowac, zabierac z domu torby plocienne i ewnetualnie jakies tam swoje smieci zaniesc do domu i wyrzucic na osiedlowym smietniku, a do tych bieda kubelkow, z ktorych sie wylewa po jednym dniu...

  • kresedebarg

    0

    takie spoty Indie powinni kręcić,ze swoimi bollywoodzkimi aktorami

  • czemumojloginniedziala

    0

    Ale clickbait. Jest Polskie piwo o nazwie American Beauty które można było kupić na bulwarach. Myślałem że to promocja Polskiej marki, a to zwykła nawalanka na młodzież popijającą zagraniczne kukurydziane tyskacze i żywce.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX